حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

نماینده ملایر: برخی اشکالات به آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان نگران‌کننده است| چرا در اجرای رتبه‌بندی نارضایتی ایجاد می‌کنید؟

  • کد خبر: ۱۱۷۴۴۴
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
نماینده ملایر: برخی اشکالات به آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان نگران‌کننده است| چرا در اجرای رتبه‌بندی نارضایتی ایجاد می‌کنید؟
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ۱۵ اشکال به آیین نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان وارد است و چرا دولت در اجرای رتبه‌بندی معلمان نارضایتی ایجاد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، احد آزادیخواه در نشست علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی خطاب به سرپرست وزارت رفاه و تعاون اجتماعی و همچنین رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت کیان کُرد ملایر بیش از ۲۰ سال است که در تولید مواد اولیه لاستیک فعالیت می‌کند و ۳۵ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند، اما اخیراً یکی از هلدینگ‌های مرتبط با شرکت شستا دستورالعملی را ابلاغ کرده که خرید مواد اولیه تنها از مجموعه زیرمجموعه خودشان انجام شود و اگر در مناقصه هم مجموعه هایشان برنده نشوند، قیمت را پایین بیاورند تا آن مجموعه برنده شود! و این واقعا وهن قانون است.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: من به سرپرست وزارت تعاون تذکر جدی می‌دهم که به بخش خصوصی باید حرمت بگذارد و باید به قانون احترام بگذارد، البته ما از طریق مبادی قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در تذکر دیگری با انتقاد از دستورالعمل اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۱۵ اشکال بر آیین نامه اجرایی رتبه بندی وارد است و برخی از آن‌ها به شدت نگران کننده است. مجلس ۲۵ هزار میلیارد تومان برای سال جاری و ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان برای سال گذشته اختصاص داده است، ولی آیین نامه اجرایی رتبه بندی اشکالات زیادی دارد و معلمان کد تخصیصی ندارند! چرا در اجرای رتبه بندی نارضایتی ایجاد می‌کنید؟

وی در تذکر پایانی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: هر کشاورزی بلافاصله پس از یک لیتر اضافه برداشت با تشکیل پرونده قضایی نابود می‌شود، اما عده‌ای در حوزه انتخابیه بنده اقدام به کشت محصولات ممنوعه می‌کنند و هیچ برخوردی با آن‌ها نمی‌شود و منابع آبی کشور در حال از بین رفتن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->